dimecres, 20 d’agost del 2008

Això i res més...


AIXÒ I RES MÉS...



Dins una capsa de galetes,

una de senzilla,

bruta i vella,

de ferro,

com les antigues,

vaig trobar tres fotografies.


Una de meva,

una de teva

i una estripada.


Vaig cercar els bocins,

i, en els minúsculs trossets de la fotografia,

es veien dos rostres,

borrosos però clars,

un a prop de l'altre,

un amb un somriure i la boca oberta

i l'altre amb un somriure forçat.

Un era el teu,

l'altre el meu...

I ja no sé res més...

Vaig tornar a desordenar

els petits trossos del trencaclosques,

igual que havia fet anys abans,

i els vaig estripar encara

en bocins més i més petits,

els vaig recollir i

els vaig posar dins de la capsa...

I res més,

sí, res més,

ja no sé què va passar ni què vaig fer,

vaig destrossar una fotografia en blanc i negre

igual que anys abans

la guerra havia destrossat

la nostra vida de color

i l'havia transformaten un record,

una mort i una trista fotografia.

I res més,

res més,

tu,

jo,

la teva fotografia,

la meva fotografia,

la nostra fotografia

i nosaltres...

Tot això, un simple record i prou...

6 comentaris:

Mireia ha dit...

CLad, aquest ja el vaig llegir
a mi m'encanta, és preciós
escrius d Puta mare
ja m'agradaria a mi

Mir

Anònim ha dit...

Eii!^^
Molt maco el poema!
M'agrada molt!
Jo també m'he de posar les piles amb això dels poemes... que inventar-me històries m'és fàcil, però poemes... no sé... em costa més >.<
Adéu petons!! ja t'aniré comentant^^

àfrica

Anònim ha dit...

Oh diós, el poema és preciós, o almenys a mi m'ha encantat,

ja et vaig dir que t'aniria comentant,

un petó molt fort uapa :)

Que passis un bon estiu,

Laia.

Anònim ha dit...

ola wapa
sok la teba spia
jejej,,,
ens em d bere 1 dia
wenu wapa ens beiem
xaooooooo!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

claudieee
bombolladepapemaxeee
aqet blog esta subrat mancanten els teus poemess i ia u sass!!
:)
ia intentare d ferna ioo po costaa xddd
apaa un petuneet ia manire paxaan
tstimuuu (L)

maaaar

Omega ha dit...

Molt maco el poema, tots tenim moltes fotos i cada una és el fragment d'un record tant si és bo com si no.

Ja em passaré per aquí per a veure les pròximes entrades.

Vagi bé!